من یک مسلمان ایرانی هستم

با سلام خدمت یکایک عزیزان که همیشه نسبت به بنده حقیر لطف داشتن. امشب روی صحبتم با آقای ضرغامیه که هیچ توجهی به نابودی فرهنگ کشور نداره

. راستش اوج عصبانیت من از مشاهده دو برنامه بوجود اومد اولی از شبکه خبر پخش شد و صحبت هایی ارائه کرد در مورد این که ما آریایی نیستیم و این مسئله آریایی بودن ما طبق معمول توطئه غربه و به طور غیر مستقیم این تفکر رو القا می کرد که ما عربیم!!!!!!!!!!! اصلا بحثم سر برتری قومی نیست چون ما به "ان اکرمکم عند الله اتقاکم " اعتقاد داریم ولی این به معنی این نیست که موجودیت خودمون رو در رسانه ملی زیر سوال ببریم . پشت ما به ۷۰۰۰ سال تمدن گرمه. ۷۰۰۰ سالی که پر از افتخار و ارزشه و ما به راحتی یک لگد به همه این عزت می زنیم. قابل توجه شما اینکه قراره تاریخ باستانی ایران از کتاب تاریخ حذف بشه یعنی الگو برداری بسیار بسیار دقیق از تهاجم فرهنگی آمریکا و اروپا که تاریخ و هویت ما رو از کتابهای تاریخ مدارسش پاک کردن. چرا بچه های ما نباید کوروش رو بشناسن مگه ما از علامه طباطبایی بالاتر داریم که کوروش رو پیامبر می دونه چرا نباید بچه های ما بدونن که شخصی به نام آریو برزن اسکندر رو زمین گیر کرد. سورنا روم رو به زانو درآورد . جلال الدین خوارزمشاه یک تنه به دل سپاه چنگیز زدو ... مگه ما از امام جلوتریم که در اوایل انقلاب با تغییر نام خلیج فارس به خلیج اسلامی برای وحدت جهان اسلام مخالفت کرد. باز هم می گم صحبت من برتری قومی نیست ملی- مذهبی هم نیستم ولی به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم چون پیامبر گفت اگر علم در ثریا باشد مردمانی از فارس به آن دست می یابند. چون وفادارترین یاران امام زمان (عج) رو مردم طالقان و قم که همون ایرانی ها هستن تشکیل می دن. بله من یک مسلمان ایرانی هستم و در کنار افتخار به شیعه بودن به ایرانی بودن خودم هم افتخار می کنم چون ۷۰۰۰ سال تمدن پشت سرم دارم چون ۷۰۰۰ سال پیش که مردم نواحی دیگر دنیا وحشیانه زندگی می کردند زنان سرزمین من حجاب داشتند.

نکته دوم اینکه باز شبکه ۳ با برنامه مسخره و اجرای مضحک آقای حاجیلو به سراغ جهانی سازی نوروز رفت. و باز هم یک سوال مزخرف مطرح کرد که نسبت به جهانی سازی نوروز چه حسی دارید؟

خداوکیلی ثبت نوروز به عنوان میراث معنوی ترکیه!!! شادی داره یا باید به وضع فرهنگ گریه کرد؟! ثبت سال به نام مولانا توسط افغانستان ترکیه و مصر!! چه افتخاری برای ما داره؟! آیا باید بشینیم تا هرچه داریم و نداریم به تاراج ببرن ؟! کویت می گه ابن سینا کویتی بوده!!!!! آخه چطوری؟! یکی نیست تو دهن این شکم گنده های اماراتی بزنه که این جوجه کشورهای انگلیسی جلوی ایران سرافراز قد علم نکنن. واقعا اسم خلیج عربی توهین به انسانیته توهین به مردم جهانه. 

آقای ضرغامی فقط تکرار کردن صحبت های رهبر معظم انقلاب چیزی رو عوض نمی کنه .تو را به خدا به نصایح پدرانه ایشون عمل کنید 

   به خدا مشکل مملکت ما با ساختن سریال های عشقی و آب دوغ خیاری سیروس مقدم حل نمی شه مشکل فرهنگ ما جدیه فقط کافیه یک ساعت تو خیابون ولیعصر قدم بزنید تا اینو بفهمین به خدا مشکل فرهنگی مردم ما ازدواج دوتا بچه مایه دار خیلی بالاتره 

تو را به خدا دلیل پخش سریال کافرساز کلید اسرار چیه؟! سریالی که کشور لائیک ترکیه می سازه و خدا رو تا حد یک انسان کینه ای انقام جو (نعوذ بالله) پایین میاره چرا باید از تلویزیون کشور شیعه پخش بشه! حالا دیگه چرا ازش تقلید می کنید کلید اسرار ایرانی می سازید؟!

آقای ضرغامی منکر برنامه های بدرد بخور صدا وسیما نیستم (مثل رو به فردا) ولی سریال یوسف پیامبر قبح توهین به پیامبر خدا رو شکوند.

دلم خیلی پره ولی می دونم کسی حوصله خوندن متن بلند رو نداره. سرتون رو درد نیارم. سر خودم در گرفته

بازهم میگم من شیعه دوازده امامی ایرانی هستم نه چیز دیگه و شیعه بودن و ایرانی بودنم رو با هیچ چیز دیگه عوض نمی کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: